En smakebit på søndag - 12 juni


Idag är det söndag och min söndag har bestått av en promenad i skogen med sambon, städning,
planering av mat i veckan, lite veckohandling och fotbollstittande. 

Nu när fotbollen är över för idag kom jag på att jag skulle dela med mig av en smakebit från boken
jag läser just nu så här kommer den.

Boken jag läser ser ni här:


"VILKEN SKITNATT! Hur fan skulle han kunna sova efter sms-hotet från den okända avsändaren? Telefonnumret går inte att spåra på något enkelt sätt, eftersom det rör sig om ett anonymt kontantkort.
Gunnar har inte bestämt sig för hur han ska hantera det. Än så länge har han inte svarat på meddelandet, och han har inte fått något nytt sms."

Denna smakbit kommer ifrån sidan 207 kapitel 55.
Boken är precis som föregående böcker i denna serien spännande och jag älskar
att läsa Sofie Sarenbrants böcker då de är så spännande precis som deckare ska vara.

Vad läser ni just nu?

Är ni nyfikna på vad andra bokbloggare läser just nu behöver ni bara klicka er in här.



Kommentarer

  1. Denna ska läsas så småningom, men jag har förra delen oläst fortfarande :)

    SvaraRadera
  2. tack för smakebiten! har hittills inte läst något av Sarenbrant

    SvaraRadera
  3. Hej Alexandra! Tack för smakbit, spännade!
    Rabén & Sjögren hade försökt skicka min bok Du, bara till dig som rec-ex, men adressen verkade vara fel så den kom tillbaka. Om du har lust att läsa den kan du väl maila din adress till anna.ivarsson[at]norstedts.se.
    Hälsningar,
    Anna Ahlund

    SvaraRadera

Skicka en kommentar