Christian Grey och Anastasia Steele

Vi har nu äntligen fått reda på vilka som ska spela Christian Grey och Anastasia Steele i filmen som kommer i augusti nästa år.




Johnson Hunnam 50 Shades





Det är skådespelarna Dakota Johnson och Charlie Hunnam som vi kommer att få se som huvudrollsinnehavarna.





Kan inte riktigt uttala mig om Dakota Johnson men i rollen som Christian Grey hoppades jag på Ian Somerhalder dock är jag inte besviken över att de valde Charlie Hunnam för han är snygg också, speciellt i serien Sons of Anarchy.





Vad tycker ni om valen till huvudrollsinnehavarna i Fifty Shades of Grey?

Kommentarer

  1. Även om jag inte tänkt på dessa själv, har inte sett henne i något vad jag kan minnas och honom bara i något kostymdrama (Nicholas Nickleby?), så tycker jag att de utseendemässigt stämmer förvånansvärt bra överens med min bild av dem från böckerna.

    SvaraRadera
  2. Nej, jag har föreställt mig helt annorlunda...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar