onsdag 3 april 2013

Liebster Blog Award



När jag loggade in på bloggen nu ikväll såg jag att Vargnatts bokhylla hade kommenterat och gett mig en award vilket jag är tacksam för. *tacktack*

Givetvis svarar jag på frågorna och förhoppningsvis ger jag award till några som inte redan fått en.



1. Vad ville du bli när du var liten?

 - Jag ville faktiskt bli åklagare men det är tyvärr något jag har fått lägga på hyllan.



2. Vad är du idag?

- Idag är jag litteraturstudent vid Lunds Universitet och matte till en underbar hund samt även bonusmamma.



3. Var vill du helst resa?

- Jag vill helst resa till Irland, Skottland, Thailand och även Rom.






4. Var ser du dig själv om 5 år?


- Förhoppningsvis jobbar jag inom bokbranschen eller något annat som har med böcker att göra ;)



5. Rött eller vitt?

- Jag föredrar att blanda dessa färgerna så att det blir rosa ;)





6. Sommar eller vinter?


- Föredrar sommaren på grund av värmen och vintern för min födelsedag och årsdag :)





7. Skog eller hav?


- Både och faktiskt då det aldrig är fel med mysig höstpromenad i skogen och aldrig fel att ligga vid havet på sommaren med en bok.





8. Vad gör dig ledsen?


- När tragiska saker inträffar





9. Vad är det bästa du vet?


- Böcker, Milo och familjen


Jag väljer att ge award till Anna på Boktycke, Julia på Juliadagbok, Systrarna på Beasbokhylla och Lena på Bookheaven :)

3 kommentarer:

  1. Wow! Tack så jättemycket! :D Jag vill också resa till Rom, varit där en gång tidigare och det var helt fantastiskt!

    SvaraRadera
  2. Kul att vi hade lite lika resmål! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jadå:) Ångrar så att jag inte åkte med familjen till Rom när vi bodde i någon del i Napoli. Jag valde istället att åka på marknad med en annan svensk familj (jag var typ 16 år då).

      Radera