Min helg

I lördags började vi renovera vårt sovrum efter att vi hade tömt hela rummet på fredagskvällen och ställt in det på bonussonens rum. 
Vi började med att måla om alla väggarna så dem var mer fräschare och snyggare sen åkte vi till Ikea mellan torkningen där vi inhandla huvudgavel, sängstomme och ny madrass.
Efter all målning var det dags att lägga det nya golvet som jag är förälskad i.


Här lägger jag vårt snygga golv samtidigt som vi lyssnade på
fjärde delen i Hicke Hiskelig Halvulk III (Hur man tränar en drake).
Vi höll på till runt elva-halv tolv på lördagen med golvet för att vi ville bli färdiga med rummet den helgen vilket vi nästan blev också. Enda som är kvar nu är de sista listorna som ska sättas upp typ.
Under söndagen körde vi iväg till Bauhaus och handlade ny dörr och dörrkarm sen hem till farmor efter det och åt lite lunch/tidig middag vilket inte satt helt fel.
När vi kom hem och sambon fixade listorna på tre av fyra väggar började vi sätta ihop sänggaveln och sängstommen som vi är jättenöjda med.

Så här snyggt blev det och älskar det faktum att vi sover högt
upp nu och alla fantastiska förvaringsmöjligheter som kom till.
Nu har mina Outlander-böcker blivit samlade i dem två fack
som satt på min sida av huvudgaveln.
På bilden ser ni även min klassikerhylla och Harry Potter-hylla samt
mitt sängbord.


Om ni har några projekt att utföra i sommar eller bara känner för att lyssna på ljudböcker och är nyfikna på hur BookBeat är så rekommenderar jag er att bli medlem via denna sidan som erbjuder er en gratis månad.

Kommentarer