Tips: BookBeat

När jag är ute och går på promenad med min hund, pendlar till jobb, städar eller fixar med lite annat i hemmet så älskar jag att lyssna på en bra ljudbok istället för att ha musik i öronen.

Just nu använder jag mig av appen BookBeat som innehåller många bra böcker och det är att lätt att hitta vad man är sugen på att lyssna på.
Något som är väldigt bra med appen är att fler mobiler/surfplattor kan använda ett och samma konto vilket innebär att även min snart 9-åriga bonusson har den på sin mobil.

Ytterligare bra saker med appen är att det finns en möjlighet till att ladda hem de böcker man är intresserad av till offline-läge utan någon direkt begränsning mer än utrymmet på ens mobil/platta samt att den är så enkel att använda sig av.

I samarbete med BookBeat har jag fått möjligheten att erbjuda er som följer mig en chans till en gratis månad istället för de vanliga två veckorna genom att registrera sig via denna länk.
För att fortsätta lyssna kostar det 169kr/månaden vilket är väldigt prisvärt med tanke på deras utbud.



Kommentarer