Mysig lördag på stranden

Idag har det varit super härligt väder här så det blev ett besök nere på stranden där årets första dopp blev taget efter många om och men men mest solning och läsning för min del. Jag började med att lyssna på del 4 i Sagan om Isfolket som jag gillar väldigt mycket och när batteriet började bli för lågt så läste jag den femte delen i bokserien om Emma Sköld vid namn Tiggaren av Sofie Sarenbrant.

När ni ligger på stranden vad brukar ni att föredra av följande alternativ; e-bok, ljudbok, inbunden eller i pocketformat?

Jag personligen kan tycka det är rätt skönt att ligga och lyssna på en ljudbok när jag ligger och solar för då behöver man inte tänka på hur man ligger med mobilen eller vad man nu använder för då kan man ha den under t ex handduken man har huvudet på. Visst är det mysigt med att läsa på stranden också men då jag inte har någon solstol så tycker jag det blir lite jobbigare.

Här ligger Tiggaren i min fina rosa strandväska från Kiko som jag
älskar och den sticker ut lite på stranden har jag märkt.

Kommentarer