fredag 1 januari 2016

Nytt år, nya tag

Här har det verkligen ekat tomt men nu när det är ett nytt år tänkte jag att det ska bli ändring på det. Anledningen till att det har ekat tomt är inte på grund av att jag inte har läst/lyssnat på några böcker utan det beror på att jag hamnade i Malmö kommuns vikariebank i slutet av november och har fått jobba en del under december månad som både lärare och fritidspedagog.

Nu under januari kommer jag också att jobba en liten del, totalt 12 dagar om inget annat ändras, och det känns verkligen roligt.
Så nu ska jag verkligen börja ordentligt med läsningen igen så att pendlandet inte tar så lång tid och är tråkig.
Jag hoppas på att detta år kommer bli ett bra bokår för mig och att jag kommer hitta många nya favoriter.

Nej, nu ska jag försöka mig för att bestämma vilken av följande böcker jag ska börja med att läsa.





Har ni läst någon av dessa eller kanske alla fyra så får ni gärna meddela vad ni tyckte om dem :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar