måndag 19 oktober 2015

Nytt i brevlådan: v.42

Under veckan som har gått har det trillat in en del nya böcker och jag visa er dem här på bloggen:

Denna boken har jag varit nyfiken på länge och  blev
glad när jag fick frågan om jag ville vara med i bloggstafetten
för den vilket jag givetvis ville. Är det någon av er som ska
vara med i bloggstafetten också?
Tack till B.Wahlströms :)
Nu ska här läsas lite Agatha Christie men vet inte
vilken jag ska börja med så kanske någon av er har
ett förslag? Tack Bookmark förlag :)
Även dessa fyra böckerna kommer ifrån Bookmark
och jag ser fram emot dessa böckerna speciellt
de två som ligger ner. Återigen ett tack till Bookmark:)
Dessa fyra böckerna kommer från Hoi förlag och
jag ser framemot att läsa dem.
Denna bok kommer ifrån Känguru och jag tänkte
direkt på min mamma när jag såg den. När den kom
hem så bläddrade jag lite i den och funderar på om jag
inte skulle försöka virka lite.
Dessa fyra böckerna kommer ifrån Modernista
och jag ser framemot att läsa alla.
Dessa böcker kommer ifrån Natur och Kultur och jag blev
riktigt glad när det dök upp men gladast blev nog min
lillebror som har frågat mig några gånger om jag hade hört ifrån
förlaget då han ser framemot att läsa Tsatsiki och Hammarn.
Även älsklingen blev glad då han nu kan påbörja läsa Guldkompassen.
Denna bok kommer ifrån Ordfront förlag och då
jag gillade filmen väldigt mycket tyckte jag att det var
dags att läsa den nu snart plus omslaget är så snyggt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar