Lillebror tycker till: Hungriga hamsterns återkomst

Detta inlägg är ett inlägg där min lillebror tycker till om en bok som han har fått av mig och även hans första bokrecension (han är 8 år gammal) så jag är stolt över att få dela med mig av den till er.

TITEL PÅ BOKEN: ZOMBIEDJUR – HUNGRIGA HAMSTERNS ÅTERKOMST 
FÖRFATTARE: SAM HAY 
NÄR DEN GAVS UT: 2012 
BAKSIDESTEXT: 
HÅRRESANDE ROLIGT MED HUSDJUR FRÅN ANDRA SIDAN GRAVENJOE LEVER ETT HELT VANLIGT LIV TILLS DEN DAGEN DÅ HAN STÄLLER SIN HÖGSTA ÖNSKAN TILL EN FÖRTROLLAD EGYPTISK AMULETT:”JAG VILL HA ETT HUSDJUR!” VIPS FÅR HAN KLIMPEN PÅ HALSEN – EN MATGLAD HAMSTERZOMBIE SOM INTE FUNNIT FRID.  HAN BEHÖVER JOES HJÄLP ATT REDA UT NÅGOT.

VAD JAG TYCKTE OM BOKEN: 
DEN VAR VÄLDIGT SKRATTFULL OCH KLIMPEN VAR VÄLDIGT ROLIG SOM FIGUR. 

BETYG PÅ BOKEN 1-5: 4

Tack lillebror för att jag fick dela med mig av din första bokrecension <3

Kommentarer