Kvällens godnatt saga


Idag tyckte prinsen att vi alla skulle ligga i hans säng när det var läggdags och automatiskt blev det att jag fick läsa högt ur en bok som jag glömt bort.

Boken blev ingen mindre än Zombie djur - Den hungriga hamsterns återkomst av Sam Hay från Berghs förlag.
Jag fick läsa fram till sidan 23 men då jag tycker boken verkar bra så funderar jag på att fortsätta läsa den nu för man vet aldrig när prinsen vill att vi alla fyra (han, hans pappa, jag och vår hund Milo) ska vara med under läggningen.

För mig är det så otroligt mysigt att få läsa för min lilla familj då det oftast slutar med att alla somnar och så sitter jag kvar vaken med en bra bok som jag bara måste avsluta.

Hur ser ni med barn på den här stunden med att barnet ska lägga sig och
brukar ni läsa eller gör ni något annat istället?

Kommentarer