söndag 30 november 2014

En smakebit på søndag - I'd Tell You I Love You But Then I'd Have To Kill You







Nu är det söndag vilket innebär att det är dags


för en smakbit.





Smakbiten jag bjuder på idag kommer ifrån en författare som


jag inte har läst något av innan, men har hört att denna serien


ska vara bra så då är det hög tid att jag ger första boken en chans.










I suppose a lot of teenage girls feel invisible sometimes,


like they just disappear. 


Well, that's me - Cammie the Chameleon. 


But I'm luckier than most beacuse, at my school, that's considered cool.


I go to a school for spies.


Of course, technically, the Gallagher Academy for Exceptional 


Young Women is a school for geniuses - not spies - and we're 


free to pursue any career that befits our exceptional educations.





- från första kapitlet :)














25 kommentarer:

  1. Författaren har jag hört talas om tidigare, men inte boken. Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ah okej där ser man. Fortsatt trevlig första advent :)

      Radera
  2. Svar
    1. So far so good som man brukar säga :) Ha en fortsatt trevlig första advent :)

      Radera
  3. Den här boken är ganska populär på biblioteket där jag jobbar, men jag har inte läst den ännu. Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Där ser man på :) Ha en fortsatt trevlig första advent :)

      Radera
  4. Känner igen den här serien. Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
  5. Det hørtes ut som en fin bok! Ønsker deg en fin adventssøndag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. So far so good :) Ha en fortsatt trevlig första advent :)

      Radera
  6. Tack för smakbiten! Ha en fortsatt trevlig söndag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så lite så :) Ha en fortsatt trevlig första advent.

      Radera
  7. Tack för smakebiten, typ tonårsbok eller?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så lite så. Ja, det är det :) Ha en fortsatt trevlig första advent.

      Radera
  8. Kul upplägg! Ha en fortsatt fin kväll.

    SvaraRadera
    Svar
    1. :) Ha en fortsatt trevlig första advent.

      Radera
  9. Det låter som något som skulle kunna passa mig. Ser fram emot att läsa din recension när du är klar :)

    SvaraRadera
  10. Fräscht omslag! Jag är helt för gammal för t.ex. tonårsfilmer, men lockas fortfarande av ungdomliga pärmar :) Tack för smakbiten!

    SvaraRadera