En smakebit på søndag - 16 november







Nu är det söndag och efter att ha spenderat lite av dagen 


på fotbollscup och ha kollat om jag fått några nya e-böcker 


så kändes det som att det var dags för en smakbit.





Smakbiten jag bjuder på idag kommer ifrån en av mina nya


e-böcker som jag fått via NetGalley och är ni nyfikna på vad


andra bokbloggare läser just nu så kolla in denna sidan.










It could be worse, Lord Oliver York reminded himself


as he trained his narrowed eyes on this newest battlefield.


It had been three years since he'd set foot in a ballroom. 


The styles had changed and the faces had aged, but London


soirées were as treacherous ad ever. At least no one was shooting


at him.





- first chapter :)










Kommentarer

  1. Om jag ska döma efter omslaget så är det något slags romance och då är det fel bok för mig :) Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
  2. Ingen dum smakbit, tack :)

    SvaraRadera
  3. Jag längtar just nu efter lite romance, så den här ser fin ut!

    SvaraRadera
  4. Fin bild så där elegant skulle man vilja vara någon gång.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar