Bokbloggsjerka 31 oktober - 3 november







Nu är det helg igen och det betyder en ny bokbloggsjerka


inne hos Annika.


Denna helgen vill hon att vi ska svara på följande fråga:





Har du några tips på liknande nyhetsbrev eller kanske en intressant sajt som boknördar borde kolla in? Kan handla om precis vad som helst, t.ex. böcker, prydnader, porslin etc?





Jag tycker att ni borde kolla in Ebooks for review där man kan få chansen att


få nya e-böcker i utbyte mot att man gör ärliga recensioner.


Det var via denna sidan som jag kom i kontakt med boken Cinder and Ella av


Kelly Oram som jag tidigare har recenserat.





Annars är det väl bara de vanliga sidorna som nätbokhandlare och Goodreads :)





Kom även på att jag kan tipsa om NetGalley där man också kan få chansen till 


att läsa en del e-böcker i utbyte mot ärliga recensioner.


Kommentarer

  1. Jag är en av de få som inte använcder Goodreads.

    SvaraRadera
  2. Ska komma ihåg den sidan när jag, eventuellt, vant mig vid e-böcker :)

    SvaraRadera
  3. Läser inte så många e-böcker men ska komma ihåg denna sida :)

    SvaraRadera
  4. E-böcker är inte riktigt min grej. Jag använder det när jag måste och jag önskar att jag kunde gilla det mer. Men av någon anledning saknas mysfaktorn och jag glömmer även bort att jag har böckerna i mobilen tex. Men det kanske tar sig med tiden. Det är ju sjukt praktiskt.

    SvaraRadera
  5. Man kan inte få för mycket av Sherlock Holmes! :)

    SvaraRadera
  6. Låter som en intressant sida. Netgalley har jag fått ett par böcker av, men har inte lyckats lura ut hur man öppnar dem? .acsm eller ngt sånt...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar