I min brevlåda

Under några veckors tid så har det trillat in en hel del nya böcker som jag inte har visat upp på bloggen.

Detta beror på att min lust för bloggandet försvann men som tur är så har den äntligen kommit tillbaka.

Jag kommer att visa både recensionsexemplar och en bok jag vann.



Från Albert Bonniers:



























Från Bazar:



























Från Bonnier Pocket:



























Från Bromberg:



























Från Celanders förlag:



























Från Forum:



























Från Modernista:



























Från Månpocket:



























Från Norstedts recensionsex + vinst:



























Från Rabén och Sjögren:



























Från Wahlström och Widstrand:



























Tar gärna emot förslag från vad ni tycker jag ska påbörja härnäst :)

Kommentarer

  1. Oh vad många nya böcker!! Och verkligen många böcker som verkar riktigt bra :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar