Bokbloggsjerka 24 - 27 oktober







Nu när lusten till att blogga äntligen har kommit tillbaka 


så tycker jag att det passar bra att svara på helgens 


bokbloggsjerka som ni hittar hos Annika.





Denna helgen tycker hon att det är dags för en 


enkel fråga som lyder följande:


Vilken bok/vilka böcker håller du på att läsa just nu?





Jag håller på med några olika böcker och lyssnar dessutom 


på en ljudbok och vilka det är ser ni här nedanför:





E-bok:










Inbundna:


























Ljudbok:










Vad läser ni just nu?


Kommentarer

  1. Oj du har att göra ser jag. Vill så gärna få tid att läsa Keplers böcker. Har de tre första i bokhyllan.

    SvaraRadera
  2. Keplers Stalker vill jag läsa och Orange is the New Black

    SvaraRadera
  3. Orange is the new black ser jag som TV-serie, tror det får räcka :)

    SvaraRadera
  4. Stalker lär ju vara spännande värre.

    SvaraRadera
  5. Stalker började jag på i morse har sett fram emot den så länge.

    SvaraRadera
  6. Så många du bollar samtidigt, häftigt!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar