Tävla och vinn spänningsromaner


Hösten börjar närma sig med stora steg och vad är då mer passande än att läsa
spännande romaner samtidigt som du dricker kanske en varm dryck under en filt.













Romanerna ni
kan vinna i denna tävlingen är en trilogi av Elisabeth Akteus Rex som består
av Dold Agenda, Naken Sanning och Mörk Avsikt.


Genom att
klicka på boktitlarna så kommer ni till mina recensioner där ni kan läsa om vad
jag tyckte om dem.





Hur gör man för
att vara med i?





-         
Svara
på följande frågor:





1.     
Vad
är ditt bästa lästips under hösten?


2.     
När
höstmörkret faller hur myser du till det då när du läser?





För extra
chans:







3.      Tipsa om tävlingen (skriv länk i din kommentar!)





Tävlingen
avslutas måndagen den 15/9 klockan 23.59.





Lycka till J






Kommentarer

  1. Mitt boktips får bli LEONA - Tärningen är kastad av Jenny Rogneby, en riktigt spännande och annorlunda kriminaldebut som kommit ut lagom till hösten. Myser lite extra gör jag med tända ljus och lite god choklad :) I händelse av vinst finns jag på johannasdeckarhorna@gmail.com

    SvaraRadera
  2. Jag gillar speciellt mycket att läsa deckare under hösten och då gärna av författaren Stephen Booth. Bla. hans bok Sista samtalet.
    Helst kryper jag ihop i soffan, med en filt och tända ljus. Kanske en kopp kaffe om det känns extra kallt. ;)

    Jag vill väldigt gärna läsa Elisabeth Akteus Rexs böcker och håller tummarna!
    Gillar båda facebooksidorna och har även delat på facebook, här:
    https://www.facebook.com/irene.helmersson.7

    irene.helmersson@live.se

    SvaraRadera
  3. Jag är en klassiker, när jag läser. En soffa på ryggen och en mjuk go pläd tillsammans med en bra deckare, Pralinerna på bordet fattas inte heller. ;-)

    SvaraRadera
  4. Rekommenderar Ann Rosmans samtliga romaner som utspelar sig både i dåtid och nutid i och omkring Marsstrand. Jag har lyssnat på samtliga som talböcker men kommer att läsa dem "traditionellt" också.
    För att göra lässtunderna hemma är det en god kopp te som förgyller medan jag sitter ihopkrupen i läsfåtöljen.

    SvaraRadera
  5. När jag myser till dig tänder jag ljus, massor av ljus och slår mig ner i min läsfåtölj. Höstboktips blir Jonas Moströms Högre än himlar.
    Här http://eggetbok.blogspot.se/2014/09/tavling-hos-lexie-laser.html har jag tipsat om tävling, sidorna på Facebook har jag gillat sedan ett tag.
    Mia

    SvaraRadera
  6. Mitt boktips inför hösten är att läsa Johan Theorins spänningsromaner som utspelar sig på Öland. Spännande mordhistorier med lite inslag av mystik.
    En kopp kaffe under en filt i soffan ger en mysig lässtund under höstens allt mörkare timmar.

    Skulle oerhört gärna vilja läsa Elisabeth Akteus Rex böcker. Har gillat båda facebook-sidorna och har även tipsat om utlottningen här: http://lenasgodsaker.blogspot.se/2014/09/utlottning.html

    SvaraRadera
  7. Jag måste säga att jag mer och mer vuxit fast i nordiska och svenska författare... Någon jag varmt kan rekommendera är Jussi Adler-Olsen :)
    Vissa böcker läser man, vissa dyker man in i med njutning- här har vi en sådan.
    Hoppas hoppas vinna dessa böcker, bara få krypa upp i min fåtölj , sjunka in i dem, mysa med en katt i knät och en kopp varm choklad ... Bara "inte" vara fru, mamma osv osv utan fylla mina bägare på "mitt" vis <3 Delar på FB :)
    Ha en fin vecka,
    vänliga hälsningar
    Stina,
    sstimic@gmail.com

    SvaraRadera
  8. 1. Jag är fast i Camilla Läckbergs Fjällbacka serie just nu, Kan verkligen rekommendera denna.
    2. Jag älskar att gå och lägga mig extra tidigt nu på hösten och bara mysa i sängen med en bra bok innan jag somnar. finns dock stor risk att det kan bli seeent innan John Blund kommer för man är så fast i boken.

    Gillar båda på fb och delat här: https://www.facebook.com/eva.gustafsson.7921

    Mvh Eva

    SvaraRadera
  9. Trofésamlaren - Björn Hellberg

    Jag sitter på bänken på gården med mitt kaffe och en spännande deckare medan jag lyssnar på regnet som smattrar mot plast taket ovanför mig

    Mvh
    Erik Markow
    -
    Erikmarkow89@gmail.com

    SvaraRadera

Skicka en kommentar