Lämnat böcker på tåg

Idag när jag skulle lämna lillebror i Ä-holm bestämde jag mig för att ta med tre böcker.

Dessa tre böcker hade jag redan läst och en var dubblett så jag valde att lämna två av dem på tåget från Ä-holm mot Malmö och min mamma lämnade den tredje boken på tåget mot Malmö från Landskrona.



Jag hoppas att någon läsglad person hittade böckerna och i sin tur sedan lämnar dem vidare så att fler få läsa böckerna.

Nedanför kan ni se vilka böckerna var:



 

Min kamp 1

Bedragen



Någon av er som brukar göra detta? :)

Kommentarer

  1. Har funderat på att göra så!! Är ju trevligt om böckerna hittar nya ägare!

    SvaraRadera
  2. Jag har aldrig gjort det men funderar på det! Har ju en liten hög med böcker jag inte känner för att ha kvar så.. :)

    SvaraRadera
  3. Mysigt, lämnade du din mejladress så du får följa dem....

    SvaraRadera

Skicka en kommentar