Byter alternativt säljer: Inbundna del 2

I helgen har vi flyttat och är numera officiellt sambos i en perfekt stor trea.


I och med flytten har jag rensat en hel del då alla böcker tyvärr inte får plats så i detta inlägg kan ni läsa vilka inbundna böcker som är aktuella för byten alternativt säljer:






  1. Anna Fredriksson: Lyckostigen

  2. Camilla Jönsson: Det går bara inte

  3. Sophie Kinsella: Dubbelbokat

  4. Marian Keyes: Familjen Walsh A-Ö

  5. Sara Lövestam: I havet finns så många stora fiskar

  6. Susanne Axmacher: Nymfens tid

  7. Therése Söderlind: Vägen mot Bålberget

  8. Constance Brisco: Aldrig mera äcklig

  9. Sarah Blake: Om du får det här brevet

  10. Kristina Ohlsson: Paradisoffer

  11. S.J. Watson: Innan jag somnar

  12. Pia Hagmar: Du och Jag och Vi

  13. Denis Robert: Lyckan

  14. Maggie Stiefvater: Dödsritten

  15. Göran Hägg: 1001 böcker du måste läsa innan du dör

  16. Lucy Dillon: Hundar, hus och hjärtats längtan

  17. Stefan Tegenfalk: Pianostämmaren

  18. Kitty Kelley: Oprah

  19. Nora Roberts: Vittne till mord

  20. Marjaneh Bakhtiari: Godnattsagor för barn som dricker

  21. Vina Jackson: Åttio dagar gul

  22. Vina Jackson: Åttio dagar blå

  23. Maggie Stiefvater: Kretsen

  24. Jamie McGuire: Underbara Helvete

  25. Peter Barlach: Det är jag som är Caroline

  26. Ally Condie: Matchad

  27. Ally Condie: Korsad

  28. Carolina Gynning: Vanessa - flickan i glaskupan

  29. Mitch Winehouse: Min dotter Amy

  30. Malin Stehn: Ibland vill man inte gärna gå in fast regnet öser ner

  31. Marian Keyes: Hemligheten på Mercy Close



Ja, detta var då än så länge alla inbundna böcker som jag inte behöver längre:)


Kommentarer