måndag 3 februari 2014

Byter alternativt säljer: Inbundna del 1

I helgen har vi flyttat och är numera officiellt sambos i en perfekt stor trea.


I och med flytten har jag rensat en hel del då alla böcker tyvärr inte får plats så i detta inlägg kan ni läsa vilka inbundna böcker som är aktuella för byten alternativt säljer:






  1. Stephenie Meyer: Om jag kunde drömma (filmomslag)

  2. Stephenie Meyer: När jag hör din röst (filmomslag + vanligt)

  3. Stephenie Meyer: Ljudet av ditt hjärta (filmomslag + vanligt)

  4. Stephenie Meyer: Så länge vi båda andas

  5. Twilight sagan - Den officiella illustrerade guiden

  6. Twilight - Bakom kulisserna

  7. Kjetil Johnsen: TRE serien 1- 5

  8. Anna Kerubi: Karma Boulevard

  9. Sofi Fahrman: Elsa trilogin (bok 1 och 2 är signerade)

  10. Cilla och Rolf Börjlind: Springfloden

  11. Tahereh Mafi: Rör mig inte!

  12. Anna Lindberg: Något måste hända nu

  13. Unni Drougge: Fällan

  14. Essie Fox: Sömngångerskan

  15. Elias Palm: Memento Mori

  16. Ingrid Elfberg: Tills döden skiljer oss åt 

  17. Simon Ahrnstedt: Överenskommelser

  18. Kristina Olsson: Änglavakter

  19. Gayle Forman: När jag lät dig gå

  20. Stefan Tegenfalk: Vredens tid

  21. Titti Knutsson: Flyktingen

  22. Katerina Janouch: Amanda och Axel

  23. Kjell Eriksson: Spetsad

  24. Jennifer E. Smith: Den statistiska sannolikheten för kärlek vid första ögonkastet

  25. Tessa Gratton: Blodsmagi



Imorgon kommer del två upp och även de böcker jag har i pocket/danskt band att byta alternativt sälja :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar