Överlycklig



Jag har blivit lite smått förälskad i tv-serien Castle som handlar om en kriminalförfattare vid namn Richard Castle.

När jag surfade rundor lite upptäckte jag att bokförlaget Hyperion tillsammans med ABC har gett ut de böcker som karaktären Richard Castle ska ha skrivit.

Till min stora glädje fick jag tag i de böckerna ni ser nedanför:



Nikki Heat serien:

Heat Wave (Nikki Heat, #1)Naked Heat (Nikki Heat #2)Heat Rises (Nikki Heat, #3)

Frozen Heat (Nikki Heat, #4)Deadly Heat (Nikki Heat, #5)



Derrick Storm serien:

A Brewing Storm (Derrick Storm, #1)A Raging Storm (Derrick Storm, #2)

A Bloody Storm (Derrick Storm, #3)Storm Front



Så nu hoppas jag givetvis på att dem är bra och sen undrar jag om någon av er frälsta i tv-serien Castle?:)

Kommentarer

  1. Har inte sett den, men blir riktigt sugen nu :) Finns den på Netflix?

    SvaraRadera
  2. Älskar serien. Nathan Fillion, behöver jag säga mer ;) Har läst de två första, förvånande bra men man ska nog ha sett serien för att uppskatta fullt ut. Måste kolla in övriga som kommit ut nu :)

    SvaraRadera
  3. Vart hittar man dem böckerna så att man kan köpa dem?

    SvaraRadera
  4. Jag gillar också serien :) Kul att man kan köpa de böckerna! :)

    SvaraRadera
  5. Rätt snygga omslag med, fast han är snyggare.
    Mia

    SvaraRadera
  6. Hej! Fin blogg. Kolla gärna in min där jag skriver micronoveller. Har varit sugen på den serien ett tag nu. Ska ge den en chans tror jag :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar