onsdag 1 januari 2014

Gott nytt år och välkomna till 2014!







Nu är 2013 över och vi har idag klivit in i år 2014.


Året som har gått har varit ett bra år som har bjudit på


mycket nytt och ännu mer kärlek än innan samt fler böcker.





I år kommer det hända lite mer som att jag och F ska


flytta ihop, jag kommer förhoppningsvis närma mig mitt


mål med studier bättre och säkert lär där bli några utmaningar.





Men nu till något annat och till det jag först tänkte skulle bli mitt


första inlägg detta år där jag berättar vem som vann min giveaway.


Den lyckligare vinnaren blev Cecilia som driver den svenska bokbloggen


BookObsession och jag hoppas hon kommer att uppskatta böckerna


lika mycket som jag har gjort:)










1 kommentar:

  1. Men vad roligt att jag vann! Du har verkligen gjort mitt år! :P
    Min mail är swebookobsession@hotmail.com

    SvaraRadera