Inget inlägg om böcker

Det är med sorg som jag skriver detta inlägg då en av mina närmaste och få vänner, som delade mitt intresse för böcker och även gillade blogga om böcker, är numera en ängel i himlen.

Vännen jag menar är underbara och snälla Julia som ni i denna värld känner som bloggerskan bakom Juliadagbok.







Vi var två olika personer men delade samma kärlek till böcker och du fick mig att läsa en del böcker som jag nog inte annars hade läst.

Du fanns där för mig när jag hade det jobbigt och jag kommer aldrig glömma våra fina stunder ihop som till exempel allt bokpratande, fikande och när vi anordnade bokbloggsträff.



Tack för alla minnen och du kommer alltid vara i mina tankar.

Jag saknar och älskar dig Julia <3



Vila i frid <3

Kommentarer

  1. Oj vad tråkigt, styrkekramar till dig.
    Mia

    SvaraRadera
  2. Livet är inte alltid rättvist. Bekalgar din förlust <3

    SvaraRadera
  3. Är helt i chock efter att ha läst ditt inlägg. Har träffat Julia några gånger på bokbloggsträffar och hon är alltid så trevlig att prata med. Även om jag inte kände henne väl så är den här nyheten oerhört sorglig. Ta hand om dig och jag hoppas innerligt att Julia har det bra där hon är nu.

    SvaraRadera
  4. Så hemskt att höra :'( Beklagar sorgen <3

    SvaraRadera

Skicka en kommentar