måndag 23 december 2013

Giveaway

Detta är min sista giveaway för detta året och den slutar den första januari.

Priset är sponsrat av en av mina favoritförfattare nämligen Ada Adams som har skrivit de fantastiska böckerna i Angel Creek serien som heter ReVamped och ReAwakened.



This is my last giveaway for this year and it is ending January 1st .

The prize is sponsored by one of my favourite author that is amazing and has the name Ada Adams.

She wrote the books in the Angel Creek series that is called ReVamped and ReAwakened.



a Rafflecopter giveaway

9 kommentarer:

  1. Detta vill man ju inte missa! Jag är med =)

    SvaraRadera
  2. Jag vill haaaa :-)
    God jul på dig min vän ♥♥
    Kram Cissi

    SvaraRadera
  3. Verkar spännande, jag är med!

    SvaraRadera
  4. I'm in it to win it!!

    SvaraRadera
  5. In it to win it! Can't wait to read these. :)

    SvaraRadera
  6. I loved Revamped. would love even more to read reawakened.

    SvaraRadera