Divergent Short Stories

The Transfer (Divergent, #0.1)

The Transfer (Divergent, #0.1):



More Four! Fans of the Divergent series by #1 New York Times bestselling author Veronica Roth will be thrilled by "The Transfer," the first of four new short stories told from Four’s perspective. Each brief story explores the world of the Divergent series through the eyes of the mysterious but charismatic Tobias Eaton, revealing previously unknown facets of his personality, backstory, and relationships.



Denna korta berättelsen gillade jag otroligt mycket och just detta avsnittet är en av favoriterna i Divergent men då är det inte utifrån Fours POV.

Tris var den person som jag gillade en hel del men Four var nog den som lyckades fånga mig bäst.

Betyg: 5 av 5







Free Four: Tobias Tells the Story (Divergent, #1.5)

Free Four: Tobias Tells the Story (Divergent, #1.5)

#1 New York Times bestselling author Veronica Roth retells a pivotal Divergent scene (chapter 13) from Tobias's point of view. This thirteen-page scene reveals unknown facts and fascinating details about Four's character, his past, his own initiation, and his thoughts about new Dauntless initiate Tris Prior. 



Efter jag läste The Transfer satte jag igång direkt med denna väldigt korta saga och det är jag glad för att jag gjorde.

I denna får vi lära känna Four eller ja, Tobias som han egentligen heter, på ett annat sätt än vad vi får i Divergent vilket är bra tycker jag.

Betyg: 5 av 5











The World of Divergent: The Path to Allegiant (Divergent, #2.5)

The World of Divergent: The Path to Allegiant (Divergent, #2.5)

Don't miss Divergent, soon to be a major motion picture in theaters March 2014!
Fascinated by the world of the Divergent series? This fifty-page bonus, previously only available in the Divergent Series Box Set, includes faction manifestos, a faction quiz, Q&A with #1 New York Timesbestselling author Veronica Roth, book playlists, discussion questions, series inspirations, and much more! It also contains ten enticing teasers from Allegiant, the final book in the Divergent series.



Det var intressant att läsa denna och det gick undan även om man redan kände till en del så kändes det lite lärorikt inför tredje boken.

Favoritdelen var att där finns med ett test där man får reda på vilken falang/falanger man tillhör/passar bäst i. Jag passade in hos De tappra och De fridfulla.

Betyg: 3.5 av 5



Kommentarer

  1. Vart har du fått tag på de där? Ääääälskar ju Four och Triss =)
    Kram Cissi

    SvaraRadera

Skicka en kommentar