Tävla och vinn fint pris hos Bokii

Tillsammans med den nya nätbokhandeln Bokii har jag nu fått hålla i en fin tävling som jag själv gärna hade deltagit i men det vore ju skumt om jag gjorde det. Priset ni kan vinna är ett presentkort på 100 kronor som ni kan endast använda på deras sida.

Bokii har blivit en favorit nätbokhandel hos mig då de endast fokusera sig på e-böcker  och ljudböcker där de har ett stort och blandat utbud av både skönlitteratur och facklitteratur.



För att delta behöver ni även tipsa om tävlingen på era bloggar för er som har en det vill säga.

Då det handlar om e-böcker alternativt ljudböcker så är tävlingen öppen för alla oavsett land:)





a Rafflecopter giveaway





Lycka till!




Kommentarer

  1. Jag vill vara med o tävla Julia

    SvaraRadera
  2. Jag vill gärna vara med:)

    SvaraRadera
  3. Är också med, är helt kär i min lilla läsplatta så... :)

    SvaraRadera
  4. Jag är väldigt gärna med och tävlar.

    SvaraRadera
  5. Jag vill vara med!
    Här är en länk:
    http://filo-sofie.blogspot.se/2013/10/lexie-laser-och-bjuder-pa-tavling.html

    SvaraRadera
  6. Även om jag samarbetar med Bokii så hoppas jag att jag får va med och tävla också =)
    Kram Cissi

    SvaraRadera
  7. Jag är med! Mvh Liselotte liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  8. Jag är supergärna med och jag har tipsat om tävlingen här: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/396712037098962

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Tack för att också jag får vara med i tävlingen!
    http://boktok73.blogspot.fi/2013/10/deadline-strax.html

    SvaraRadera

Skicka en kommentar