Samarbetet är nu officiellt

För några dagar sedan gjorde jag ett inlägg om den nya nätbokhandeln, Bokii, som fokuserar sig på e-böcker och ljudböcker för att uppmärksam dem lite mer.



Det ni kanske inte visste då är att jag har inlett ett samarbete med ägaren av sidan tillsammans med tre andra bokbloggare som råkar vara tre av mina favoriter.

Att jag inte nämnt det  tidigare är på grund av att jag ville vänta med det tills det hade presenterats på sidan vilket det nu är gjort.



Min presentation:

LexieLäser





LexieLäser



Jag som driver LexieLäser heter Alexandra och är en bokälskande tjej som annars pluggar på 


barnlitteratur och bokhistoria på Lunds Universitet. 


Jag lever för läsandet, min hund, min familj, min fästman och vår familj samt musik och tv- och filmtittande.

Läsningen är väldigt blandad, men mina favoritgenrer är skräck, biografi och YA. 


Favoritförfattaren är Stephen King och har varit det i mer än 10 år efter att först ha sett filmen "Det" och läst boken. 


I bloggen hittar ni lite boknyheter, bokrecensioner och annat smått och gott som tävlingar och tips :)





Är ni nyfikna på vilka de andra är så kolla in det här.


Kommentarer