Letar ny skolväska

Sitter och letar efter ny skolväska då jag känner att det behövs sen tycker jag alltid det är roligt att bära snygga väskor.

Jag har några men de känns inte direkt så aktuella som skolväska plus jag vill ha någon eller några som fungerar inte bara i skolan.

Min favoritsida med väskor är utan tvekan Bubbelroom då de alltid har snygga.

Två av mina favoriter är de ni kan se nedanför.




Have2have Satchel väska, stor Silver Bubbleroom.se
Jag älskar Satchel modellen på väskor och tycker
att denna hade kunnat göra sig perfekt till mig
både i stan och i skolan.
Färgen piggar upp mig lite också och kan passa
bra nu på vintern.






Have2have Ryggsäck i canvas Blå Bubbleroom.se
En snygg klassisk ryggsäck som även kan funka i stan.



Vilken av dessa tror ni hade passat bra eller har ni tips på någon annan snygg väska?



Kommentarer

  1. SV: Jag hittade först heller inte den rätta mailadressen... :/
    Du går in på busternordic.com
    Sedan så finns det vilket språk (DK, FI, NO, SE) och ta svenska det, det blir lite enklare att förstå då.
    På fliken "Kontakta oss" finns det ett mailformulär, där frågade jag om de gav ut rec-ex, lite om min blogg och email-adress så att de kunde kontakta mig ifall de gav ut det.

    Hoppas du fick ett svar!
    Annars får du väl kommentera igen :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar