Lånat på biblioteket

Efter att ha blivit förälskad i Vampire Academy seriealbumen passade jag på att låna tre nya seriealbum.




Av dessa tre ser jag mest framemot The Picture of Dorian Gray och Heroes.





The Picture of Dorian Gray av Oscar Wilde gillade jag mycket när jag läste boken


för några år sedan och dessutom gillar jag filmen Dorian Gray med Ben Barnes som Dorian Gray.





Heroes är en tv-serie som jag gillade en hel del och har planer att se om så när jag såg att


det fanns ett seriealbum baserat på serien blev jag glad och kände ett lite måste just på grund


av att jag gillade tv-serien.





Beautiful Creatures är jag lite kluven på då jag gillade boken lite medan jag inte gillade


filmen så värst mycket så jag hoppas på att albumet ska få mig att ändra åsikt.





Har ni läst någon av dessa tre seriealbumen och sen undrar jag om ni har några tips på bra seriealbum?







Kommentarer