En smakebit på søndag - Drama















Den norska bokbloggaren “Flukten fra virkeligheten” har varje söndag en rolig liten utmaning där man ska skriva ner en liten smakbit av boken man läser för tillfället så att man kan tipsa andra om olika böcker.








Här kommer mitt bidrag till denna söndagen:










Från sida 83 av 297:





"Jag gav dig det du ville ha", svarade hon irriterat.


" Jag vill ha mer." 


Hennes mage drog ihop sig. "Då får du hitta det på annat 


håll."





Vad läser ni denna söndagen?






Kommentarer

  1. Efter att ha läst "Synda" av Sylvia Day är jag väldigt nyfiken på denna :)

    SvaraRadera
  2. Bra tittel på boken! Med Sylvia Day blir det nok mye drama :)

    SvaraRadera
  3. Jeg har lest ett par bøker av Sylvia Day. De er jo for så vidt greie nok :-)

    SvaraRadera
  4. Efter vad jag har förstått så är Sylvia Days böcker helt utanför de genrer jag väljer. Därför är det extra kul att få en och annan smakbit :)

    SvaraRadera
  5. Kort men träffande smakbit :-)

    SvaraRadera
  6. Har inte läst något av Sylvia Day. Tack för smakbiten.

    SvaraRadera
  7. Ny författare för mig. Tack för smakprovet.

    SvaraRadera
  8. Ny bekantskap för mig. Tack för tipset och smakbiten :)

    SvaraRadera
  9. Har enda ikke lest noe av forfatteren, men har litt planer om det:) Bra smakebit!Ønsker deg en fin mandag!:)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar