Book haul - Kindle #5

Jag har fått hem lite nya böcker till min Kindle så tyckte jag kunde göra en liten book haul med bilder på omslagen till böckerna som har dykt upp.



Från Piratförlaget:



lyckligagatan_inb_lowanalfabeten_inb_low1989_inb_lowmellanrottochsvart_inb_low

barnbruden_inb_lowfranholmestillsherlock_inb_lowhjartaavjazz_inb_lownattslandan_hft_low



Från Modernista:



Gone GirlInsurgentOdödligDet vi kan stå för





Intresserad av några av dessa böckerna så kan du köpa följande hos Bokii:



Nattsländan

Hjärta av jazz

Från Holmes till Sherlock

Mellan rött och svart

Analfabeten som kunde räkna

Lyckliga gatan (endast ljudbok än så länge)

Barca

Divergent

Nu ser du mig

Det vi kan stå för

Odödlig

Insurgent

Gone Girl



Tack till förlagen för fina recensionsex som jag ser fram emot att recensera :)


Kommentarer

  1. Nu blev jag allt lite nyfiken. :-) Menar du att du kan läsa dessa svenska titlar i din Kindle? Jag trodde att man bara kan läsa böcker från Amazon i den. Berätta mer!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar