onsdag 9 oktober 2013

Bokhyllor till barn

Satt och surfa lite på bokhyllor till barn som gjorde att jag hamnade på sidan Barnrummet.

Det var gulliga bokhyllor som passar antingen till pojkar eller flickor och mina favoriter av

deras bokhyllor ser ni här nedanför.



Disney Prinsess BokhyllaHello Kitty Bokhylla



Monsters Ink BokhyllaDisney Cars Bokhylla



För att kolla på andra bokhyllor de har så är det bara till att trycka här.



Vilka av dessa gillade ni och hade kunnat tänka er att skaffa till era barn alternativt blivande barn?



Om jag ska välja en av dessa bokhyllorna som jag hade velat införskaffa om jag hade haft en dotter hade det lätt blivit bokhyllan med Hello Kitty på då jag gillar denna katt mycket och tyckte den var riktigt söt.

Hade jag haft en son eller skulle beställa en till min bonusson hade jag valt den bokhyllan med Monsters Inc trots att han även gillar Bilar men Monsters Inc känns finare på något sätt plus så föredrar jag Monsters framför Blixten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar