måndag 9 september 2013

Book haul - vecka 36

Under föregående vecka trillade det ner lite nya böcker, både väntade och oväntade:






Detta är F's och prinsens 2 böcker som har varit efterlängtade.




Andra och tredje delen i Starcrossed och behöver jag påpeka att jag gillar omslagen?




Detta är en bok som jag har varit nyfiken på och har hört att den ska vara bra.






En lite annorlunda bok gentemot vad jag brukar läsa.











Detta var en oväntad bok och jag går dock inte på dieten men det är ju
alltid roligt att prova på lite nyttiga recept :)






En bok jag verkligen har sett fram emot även om jag inte läst Insidan ska bli intressant.






Äntligen är den min och jag har verkligen väntat på denna boken då
jag är ett stort fan av Dregen och Backyard Babies.



Tack till Argasso, Bonnier Carlsen, Norstedts och Ordfront. 

1 kommentar:

  1. Inte lite böcker! Så himla kul att få paket :)

    SvaraRadera