lördag 31 augusti 2013

På måndag gäller det




Kände för en förändring så gick från blond till rödhårig:)

På måndag sätts kurserna igång och jag längtar riktigt mycket till att påbörja studerandet igen.

Som nämnt tidigare så ska jag läsa Litteraturvetenskap: Barnlitteratur och även prova Kulturvetenskap: Bokhistoria Distans.



Det som känns skönt är att jag redan nu har kunnat påbörja pluggandet lite på distanskursen även om den egentligen ska börja på måndag enligt information jag fått men vi fick tillgång till tema 1 i delkursen Från papyrus till iPad redan idag.



Något som dock gör mig lite kluven är på om man ska skicka in svaren till instuderingsfrågorna vi har fått eller inte med tanke på att vi går kursen online och har inga föreläsningar man kan vara aktiv i.



Nej, nu ska jag gå och lägga mig i sängen med kindlen för att läsa lite innan jag somnar:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar