Omslagsonsdag: Grönt


Förra veckan var jag i Italien med min lilla familj bestående min fästman och hans son så jag missade bokomslaget då men nu är jag tillbaka även om det inte är onsdag.

Veckans tema för bokomslag är siluetter och jag måste bara säga att jag verkligen gillar att Elen på Bokpotaten  fortsätter med detta.





Här nedanför kan ni se några av mina favorit omslag med färgen grön:



Obsidian (Lux, #1)A Kiss in TimeSplintered (Splintered, #1)Matched (Matched, #1)

The Goddess Test (Goddess Test, #1)Forgive My Fins (Fins, #1)Real Mermaids Don’t Wear Toe Rings (Real Mermaids, #1)Troubled Waters (Elemental Blessings, #1)







Veckans snyggaste omslag: Tilt av Ellen Hopkins, Splintered av A.G. Howard och Harry Potter and the Half-Blood Prince av J.K. Rowling.



Vilket eller vilka omslag tycker ni bäst om?

Kommentarer

  1. Wo, fina omslag även hos dig. Boken Green var läcker!! Sen är ju Splintered och Harry Potter jättefina!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar