Mini-recension x 4: Italien läsningen

The Boyfriend App

En bok som var lite söt och gick fort att läsa ut.

Vet man inte riktigt vad man känner för att läsa så tycker jag att denna boken är något som kan passa dig med förutsättningarna att du gillar chick-lit böcker.

Mitt betyg: 4 av 5

Dreamland

Dreamland var inte likt något annat jag läst av Sarah Dessen då hennes böcker brukar vara söta men inte denna nej.

Denna var totala motsatsen till det söta för den var djup och mörk igenom berättelsens gång vilket man inte förväntat sig av henne innan.

Dreamland är den bästa boken jag läst av Sarah Dessen då den berörde som mest och för att den inte var som hennes andra böcker.

Mitt betyg: 5 av 5

Going Vintage

Going Vintage var en bok jag blev sugen på efter att jag hade skickat den till min bokvän Miriam.

Det var en bra bok och den var lite gullig trots en hjärtekrossande pojkvän.

Gillar man lätta böcker ska du läsa denna kan jag tycka.

Mitt betyg: 4 av 5

Along for the Ride

En rätt mysig sommarbok som många av Dessen's andra böcker förutom Dreamland.

Under läsningens gång kan man komma på sig själv med att göra följande saker: skratta, gråta och le.

Vill man ha en lätt sommarbok i stil med Jenny Han's Sommar serie så är denna passande.

Mitt betyg: 4 av 5

Kommentarer

  1. Jag tycker att det är så synd att översättningarna på Sarah Dessens böcker bara kommer ut ca 1 gång om året.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar