fredag 16 augusti 2013

Book haul - Kindle #1

I detta inlägg tänkte jag visa upp lite böcker till min kindle som jag har fått alternativt köpt eller lånat.



Jag börjar med att visa de böcker jag fått av författaren Cindy C Bennett för att recensera:



Heart on a Chain



Från NetGalley har jag fått bland annat följande böcker som recensionsex:







Ifrån Amazon har jag införskaffat mig följande böcker för 0kr:



Shattered Promises (Shattered Promises, #1)Goddess Legacy (Goddess Series, #1)The Princess of Egypt Must DieDollhouse (Dollhouse, #1)

Sweet Blood of Mine (Overworld Chronicles, #1)SpellboundMarblestone Mansion, Book 1 (Scandalous Duchess, #1)Nordic Fairies (Nordic Fairies, #1)

My Boyfriend Merlin (My Merlin, #1)Crossroads (Crossroads Academy, #1)Bound (Arelia LaRue, #1)Awakening (The Watchers Trilogy, #1)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar