torsdag 8 augusti 2013

Baserat på genren Romance

En av fördelarna med Goodreads kan jag tycka är att man blir rekommenderade olika böcker baserat på genre man gillar, vad man har läst, håller på att läsa och vad man vill läsa.



I detta inlägg tänkte jag lista några av de böcker som rekommenderas utifrån genren Romance:



Shatter Me (Shatter Me, #1)The Unidentified Redhead (Redhead, #1)The Summoning (Darkest Powers, #1)Across the Universe (Across the Universe, #1)

Blue Bloods (Blue Bloods, #1)Obsidian (Lux, #1)The Immortal Rules (Blood of Eden, #1)Some Girls Bite (Chicagoland Vampires, #1)

Nightshade (Nightshade, #1)Vampire Kisses (Vampire Kisses, #1)Wither (The Chemical Garden, #1)Deadly Cool (Deadly Cool, #1)



När det kommer till denna genren tycker jag att det verkar som att Goodreads verkligen har matchat bra för jag vill verkligen läsa alla dessa böcker samt även de övriga böckerna som de rekommendera mig,




2 kommentarer:

  1. många av dem böckerna verkar bra :)
    ska nog kolla vad alla handlar om och kanske köpa/hyra en? :)
    fin blogg :)

    SvaraRadera
  2. Wither är bra. Fortsättningen står i bokhyllan och väntar men den får vänta lite till har så många andra som jag läser just nu :P

    SvaraRadera