lördag 20 juli 2013

Zombiemys med den bästa



















Detta är lätt en av de bästa filmerna jag har sett i år och spänningen 


höll sig igenom princip hela filmen vilket många andra filmer kan tappa


helt och hållet i mellan åt.





Ett stort plus med filmen förutom att jag tyckte den var spännande


var att Brad Pitt var väldigt snygg i filmen;)





Ser fram emot att läsa boken nu faktiskt även om filmen inte skulle vara


så jätte lik boken men det är ju en film sällan om den är baserad på en bok:)





Har någon av er både läst boken och sett filmen?


Dela gärna med er av era åsikter även om ni kanske bara sett filmen


alternativt bara läst boken:)


6 kommentarer:

  1. Ser filmen vid tvn nu ikväll faktiskt. Boken väntar i bokhyllan. Filmen är spännande till tusen!!
    Kram Cissi

    SvaraRadera
  2. Visst hade inte du läst boken? Ska vi läsa den samtidigt?
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Oj då! Så många gånger har jag aldrig läst om en bok! Jag har den i pappersformat på Svenska =) Men det funkar ju med allt...När vill du börja läsa den??

    SvaraRadera
  4. Det låter lite spännande, ska läsa lite mer noga för att förstå. Men jag är på! Jag har ca 100 sidor kvar av Djävulen hjälpte mig av Caroline Eriksson det läser jag ut idag sen tänkte jag iaf köra igång med wwz. Bara kul att fler läser samma ju. Jag har även en bokhörna på facebook "FruGrips bookhöra" om du vill gå med.. Tipsar där också! :-)
    Kramiz

    SvaraRadera
  5. Jag läste först boken och såg sedan filmen, tyckte faktiskt filmen var bättre. Boken är uppbyggd på ett helt annat sätt men samtidigt förstår jag att det inte kunde bli en film av en bok som består av en massa intervjuer eller så så det är en bra filmatisering :)

    SvaraRadera
  6. http://www.facebook.com/groups/163671640313277/
    Har gruppen stängd för spammare....Vad kul. Hojtar på min blogg när jag börjar läsa den =)
    Kramiz

    SvaraRadera