onsdag 17 juli 2013

Vinn The Cuckoo's Calling





Då en del säkerligen är nyfikna på denna bok som jag skrev om igår har jag nu bestämt mig för att låta två eller tre av er läsare få chansen till att vinna denna i formaten pdf, mobi och epub.



Tävlingen pågår från idag fram tills den 24e juli klockan 23.59 det vill säga en vecka från idag.

Det jag vill ni ska göra är följande saker:






  1. Gilla Lexie läser på facebook

  2. Skriva om tävlingen på er blogg och twitter.

  3. Kommentera inlägget (gärna med en motivering till varför du vill läsa denna bok)



För en extra chans vill jag även att ni ska svara på frågan nedanför:





Hur många böcker har J.K. Rowling skrivit totalt?





Hoppas att ni vill vara med och tävla :)

8 kommentarer:

  1. Rättelse 12 med deckaren då =)
    Kram CissiG

    SvaraRadera
  2. Jag vill så gärna vinna den här boken! Är deckarfantast, så den skulle passa mig som hand i handske :) Jag är extra glad äver att du lottar ut digitala böcker, för då kan jag som bor i Finland också vara med! Oftast begränsar sig utlottningarna till er som bor i Sverige. Jag har inte läst Harry Potter böckerna, men är väldigt nyfiken på den här. Hoppas jag vinner! Svar på frågan: J.K Rowling har gett ut 12 böcker och en novell. Jag har skrivit om tävlingen på min blogg och på Twitter. Håller tummarna :)
    http://boktok73.blogspot.fi/2013/07/utlottning-av-omskriven-bok.html

    SvaraRadera
  3. Glömde skriva att jag har gillat dig på fb redan tidigare :) Med mitt riktiga namn, Marika Gustafsson

    SvaraRadera
  4. jeg blir med! Denne boken har jeg lyst på. Tror at hun har skrevet bare en, men vet ikke om det stemmer. Skal linke til deg på min facebookside Medbokogpalett.

    SvaraRadera
  5. Nu har jag gillat på Facebook och skrivit ett blogginlägg om tävlingen.
    Klart man vill vara med och tävla. En bok med så här snygg framsida kan väl inte vara annat än bra? ;)

    SvaraRadera
  6. Nu har jag skrivit ett blogginlägg och gillat dig på facebook (jag heter Lotten;-). Twitter har jag inte. Hur vill du ha svaret på extrafrågan?

    SvaraRadera
  7. Antalet böcker tror jag är 12. Fast det beror ju lite på vilken typ man räknar då:-)

    SvaraRadera