söndag 28 juli 2013

Omslagsonsdag: Rött

Bokpotaten har startat något som hon kallar för omslagsonsdag dock upptäckte jag detta först idag men det gör säkerligen ingenting;)




Veckans färg är röd och man ska lista sina favoritomslag som då givetvis är i rött.


Några av mina favoriter är följande:





Blood and Snow: The Complete SetBroken (Broken, #1)Last Kiss Goodnight (Otherworld Assassin, #1)My Soul to Take (Soul Screamers, #1)


Masque of the Red Death (Masque of the Red Death, #1)The Girl in the Steel Corset (Steampunk Chronicles, #1)CarrieGirl of Nightmares (Anna, #2)





Av dessa åtta böcker så skulle jag säga att omslaget till Broken är stor favoriten då jag tycker omslaget är fint gjort.





Vilket är ert favoritomslag?







1 kommentar:

  1. Jag gillar verkligen My Soul to Take, det finns en rörelse i det omslaget :) Kul att du är med! :D

    SvaraRadera