Bokbloggsjerka: 12 - 15 april




jerka11


Denna helgen vill Annika att vi ska 


svara på följande:







Kan du ge tips på en bok som man absolut inte kan lägga ifrån sig? Om du kan får du gärna ge förslag på en bok inom så många genrer som möjligt, men det är absolut inte ett krav för att vara med i jerkan. Förslag på en bok är lika välkommet som förslag på tio!





Här kommer två tips:





1. The Fault in Our Stars av John Green - Detta är en bok som jag verkligen inte la ifrån mig innan den verkligen var utläst då den var riktigt bra.


2. Belle av Lesley Pearse - En annan bok som jag inte kunde lägga ifrån mig innan jag verkligen visste hur det skulle gå för Belle. 





Vet det finns betydligt mer men jag kom bara på dessa just nu.








































Kommentarer

  1. Kan bara hålla med gällade The fault in our stars. Läste den på en eftermiddag och grät floder.

    SvaraRadera
  2. Jag har inte läst Belle men har läste många andra böcker av Lesley Pearse. Jag tycker att hon är en riktigt bra författare :)

    SvaraRadera
  3. Jag håller på med John Greens bok, den verkar bra
    Mia

    SvaraRadera
  4. Det är ju många som gillar Greens bok, men det var faktiskt inte min typ av bok så det tog några dagar att läsa den.

    SvaraRadera
  5. Jag ska läsa John Green. Någon gång :)

    SvaraRadera
  6. The fault in our stars måste jag ta och läsa snart :)

    SvaraRadera
  7. Har inte läst någon av dessa.

    SvaraRadera
  8. Har inte läst någon men av böckerna, tack för tipsen! :)

    SvaraRadera
  9. Känner inte igen vare sig böcker eller författare, kul med nya tips!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar