Tävlingsdags

Då jag har två ex av böckerna The Peculiar och Vattenmelonen som ni ser nedanför

tänkte jag att det är dags för en tävling dessutom har jag haft smeknamnet Bokälskarinnan i tre år

(eller ja vi är inne på tredje året nu) så det blir lite av en födelsedagstävling också.

















För att delta i tävlingen gäller följande:






  • Kommentera detta inlägg om vilken av dessa två böcker du vill vinna

  • Tipsa andra via ett inlägg (en extra lott)

  • Svara på följande fråga: Hur många av Marian Keyes böcker har Norstedts släppt (inräknat den som kommer ut i april, svaret finns på förlagets hemsida) ? (en extra lott)



På grund av kostnad så är tävlingen bara öppen för de som bor i Sverige, men känner du någon som bor i Sverige som kan tänka sig att ta emot boken åt dig så är du mer än välkommen till att delta :)





Tävlingen pågår fram till den 24/2 klockan 22.00.

Kommentarer

  1. Jag vill va med och tävla om The Peculiar!

    skrev om tävlingen här: https://twitter.com/SchitzoCookie

    Räknade de till -- st men vet inte om jag har missat nån!
    (mailar svaret då jag såg att inte kommentarer är hemliga än ;) )

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu är kommentarerna hemliga :P så långt tänkte jag faktiskt inte;P

      Radera
  2. Jag vill gärna vara med och tävla om The Peculiar. :)

    Skrev om tävlingen här: http://petrasbokblogg.blogspot.se/2013/02/tavlingstips.html

    Jag gissar att dem gett ut 16 böcker med Marian Keyes.

    SvaraRadera
  3. Jag vill va med och tävla om The Peculiar!

    Jag räknade till 18 st böcker.

    Min Email: madeleine.knutsson@gmail.com

    SvaraRadera
  4. Helena i Uppsala
    Vattenmelonen tävlar jag gärna om.
    16 st på Norstedts
    (kollar 25 febr om jag varit lyckosam)

    SvaraRadera
  5. Jag vill vara med och tävla om The Peculiar!

    här är mitt inlägg http://bokparadis.blogg.se/2013/february/tavlingstips.html#comment

    SvaraRadera
  6. Jag är med. Skulle vilja vinna The Peculiar!

    Svaret är 10 Marian Keyes-böcker.

    SvaraRadera
  7. vill gärna tävla om vattenmilonen

    SvaraRadera
  8. Jag vill vara med i lottningen av The Peculiar.

    Delade med mig av tävlingen här: https://twitter.com/BookCecilia/status/305739778387742720

    Kunde räkna 16 böcker utgivna av Marian Keyes hos Nordstedts

    SvaraRadera
  9. Jag är gärna med och tävlar om The Peculiar :)

    Har skrivit om tävlingen här: https://twitter.com/Loveliciouzz/status/305751901285261312

    Fick det till tio böcker.

    SvaraRadera
  10. Jag vill vara med och tävla om The Peculiar! :)

    Jag gissar på 16 st(:

    SvaraRadera
  11. Jag vill vara med och tävla om The Peculiar. Jag gissar att Norstedts gett ut 16 böcker av Marian Keyes.

    SvaraRadera
  12. Jag vill vara med och tävla om Vattenmelonen, har dock läst den en gång förut men länge sen och vill minnas att den är sååå underbart rolig!!
    Inlägg finns om tävlingen i min blogg och Nordstedts har gett ut 16 böcker av denne eminente rolige författarinna!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar