lördag 9 februari 2013

Nätkärlek

Såg nu ikväll att jag fick min första kommentar och det var från bloggen Vargnatts bokhylla.

Kommentaren handlade om att jag hade fått nätkärlek på hennes blogg så jag gick raka vägen in till hennes blogg och såg det fina hon hade skrivit om min blogg.



Nätkärlek är något som verkar komma ursprungligen från Malin som driver *malins bokblogg* och det man ska göra är att lista tre bokbloggare som man ska skicka lite nätkärlek till.

De tre jag väljer är följande:



ielinashylla - Elinas blogg är en blogg som jag brukar trycka mig in på nästan varje dag då jag gillar hennes inlägg och tycker hon skriver bra.

Man kan få en del tips inom olika genren:)



Nellons bokblogg - Detta är en blogg som jag gillar att trycka mig in på varje dag i hopp om att få läsa lite bra recensioner och se någon videoblogg då och då.

Tycker även att hon skriver bra och intressanta inlägg med fina bilder till recensionerna.

Ja kort och gott så kan jag skriva följande: "Har du inte varit här inne än så har du missat något!"



Sist men inte minst är tjejerna bakom Beasbokhylla - Dessa systrarna driver en bra bokblogg där vi kan läsa deras recensioner, tips, läsa om deras funderingar om olika böcker, bli inbjudna på att se hur bokcirkel träffarna ser ut som Bea går på och även läsa gäst recensioner.

Deras blogg är nog den jag har följt längst faktiskt och inget jag har ångrat då jag fått många bra tips som jag sedan har gillat.



Tyvärr så hade jag velat ha med ännu flera men det är ju bara tre som gäller.

Vilka vill ni ge lite nätkärlek till var med och delge samt så får ni mer än gärna länka era inlägg:)


4 kommentarer: