måndag 11 februari 2013

Bokvänsvideo #1

Precis som Nelly och Cecilia så har jag blivit med bokvän:)

Min bokvän är ingen mindre än Miriam från Schitzo-Cookie.



Ni får ha överseende med kvaliteten då jag filmat med min mobil på grund av en försvunnen videokamera som säkerligen kommer hittas till nästa videoinlägg.

Sen får ni även mer än gärna ha överseende med hur jag låter då jag tyckte det kändes lite otäckt med att filma mig själv när jag pratar men förhoppningsvis så blir det bättre nästa gång (tror jag spelade in tre/fyra olika med samma "manus").



Min video kommer här:










För att se vilken bok Miriam fick behöver ni bara trycka här :)

6 kommentarer:

  1. Bra video! Guu så snygg ryggen var, den hade jag inte sett förut. Får köpa den snart till mig själv med! =)

    ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack:)Ja, jag fullkomligt älskar den och jag funderar på att beställa den jag gav dig på grund av ryggen:)

      Radera
  2. Vad kul att du också har en bokvän nu :) Jag är ju bokvän med Veronica på vettansbocker.blogg.se :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker det är roligt:) Just det det var henne du var bokvän med:)

      Radera
  3. Vilken fin video och fantastisk gullig dialekt! :D Ska bli spännande att se vad du tycker om boken :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Bella:) Jag hoppas på den är bra för det verkar den vara:)

      Radera